بسته بندی اثاث و وسایل

 

اگر چه در نگاه اول بنظر میرسد که اسباب کشی فقط یک فعالیت جسمی نا مانوس است اما این کار به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد.

در این میان بسته بندی اثاثیه جهت انجام یک اسباب کشی سالم و بدون دردسر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر خودتان قصد دارید این کار را انجام دهید بهتر است قبل از هرگونه اقدامی مطالب مرتبط  در سایت اتوبار خورشید مطالعه نمایید.

ممکن است تصور کنید اسباب کشی به معنی جابجایی لوازم منزل یا محل کار از یک محل به محلی دیگر است. اگر چنین تصوری دارید، اشتباه میکنید !

بسته بندی لوازم منزل و اثاثیه با رعایت استانداردهای آن باعث میگردد که وسایل شما بدون آسیب به محل جدید منتقل شود. کارتن های محکم، چسب و سلفون، بسته های حمل رختخواب، کارتن رگال دار مخصوص البسه و همینطور روشی مناسب برای جمع آوری اثاثیه، کمک میکنند تا اسباب کشی با سرعت و بدون خسارت و همینطور آسیب جسمی به پایان برسد. اگر بدنبال یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه اسباب کشی و  لوازم منزل هستید اتوبار خورشید تهران بهترین انتخاب شما خواهد بود. جهت سفارش خدمات اثاث کشی لوازم منزل و اداری در تهران با شماره تلفنهای اتوبار خورشید تماس حاصل نمایید.

 

لوازم مورد نیاز اثاث کشی

 

انواع کارتن اسباب کشی : کارتن های چند لایه و محکم کوچک و بزرگ، کارتن رگال دار از مهمترین لوازم مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه میباشد.

انواع نایلون : نایلونهای حباب دار و سلفون برای ضد ضربه کردن محتوای کارتن ها

چسب و برچسب : چسب پهن برای جلوگیری از باز شده بسته ها و برچسب برای نوشتن محتوای هر کارتن. این کار به چیدمان سریع کمک میکند.

ماژیک، طناب، پتو یا پلی اتیلن ( به عنوان ضربه گیر بین بسته ها )، پکیج و کیسه های ویژه رختخواب و …

 

روش صحیح بسته بندی اثاثیه خانگی

 

اتوبار خورشید با سالها تجربه و در اختیار داشتن کادر  مجرب و آموزش دیده بخوبی از مسئولیت خود آگاه است و خدمات خود را با برترین کیفیت ممکن و تجهیزات مقاوم و با متد روز دنیا ارائه مینماید.

 

از دیگر موارد قابل ذکر قیمت بسته بندی اثاثیه است که در این مورد اتوبار خورشید تهران پیشتاز است و به جرات میتوانیم بگوییم کمتر شرکتی را خواهید یافت که توانایی رقابت با این مجموعه را دارا باشد. ما سلامت بار شما را صد در صد تضمین میکنیم و مفتخریم که همواره رضایتمندی مشتریان خود را برآورده خواهیم ساخت.

 

استفاده ار متدهای روز دنیا توسط نیروها و کارشناسان اتوبار خورشید

 

بسته بندی اثاثیه یا در اصطلاح پکیج کردن اثاثیه با متدهای اصولی و مناسب چیدمانی آسان و بی دردسر و بدور از هر گونه سردرگمی را در پی خواهد داشت و این نکته ای نیست که از دید کارشناسان اتوبار خورشید پنهان مانده باشد. چیدمان اثاثیه منزل یکی از خدمات بسیار مناسب و مقرون به صرفه مجموعه بزرگ باربری خورشید تهران است. جهت رزرو سرویس های ما و چیدمان با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید.

 

جبران خسارت !

به هر دلیلی و تحت هر شرایط مجموعه بزرگ باربری خورشید تهران خسارت ناشی از آسیب های احتمالی به بار و اثاثیه شما را به طور کامل و بدون هرگونه بهانه و دلیل پرداخت خواهد کرد و این تضمینی است برای شما که میخواهید اثاث کشی خود را به شرکتی معتبر و مسئولیت پذیر بسپارید.

 

تیم اتوبار خورشید برای شما چه می کنند ؟

 

جلوگیری از آسیب دیدن اثاثیه هنگام جابجایی و حمل و نقل

افزایش سرعت حمل و نقل و اسباب کشی بویژه در زمان چیدمان اثاثیه

دقت ، انضباط و سرعت در چیدمان

عدم کلافگی و سردرگمی هنگام چیدمان اثاثیه

کاربر گرامی ! جهت رزرو خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه با شماره تلفنهای شرکت در محدوده و منطقه خود تماس حاصل نمایید.

 

شمال تهران : ۲۲۵۶۸۸۳۹

مرکز تهران : ۸۸۰۱۳۹۱۸

غرب تهران :  ۶۶۰۹۷۳۳۵ – ۴۴۱۳۷۴۳۳

شرق تهران : ۷۷۲۶۷۸۶۴

 

 

لطفا جهت سفارش و رزرو سرویس بسته بندی اثاثیه منزل در تهران با شماره تلفنهای باربری خورشید تماس حاصل نمایید. در ادامه نمونه کارهایی از  کارگران حرفه ای این مجموعه را ملاحظه نمایید.

تصاویر بسته بندی بار توسط متخصصین اتوبار خورشید

بسته بندی بار در تهران
اثاث کشی لوازم منزل
باربری و اثاث کشی
جابجایی مبل
بسته بندی وسایل سنگین
استفاده از تجهیزات مخصوص توسط باربری خورشید

ویدیوهای بسته بندی بار توسط متخصصین اتوبار خورشید